E-mail: 7 x zo realiseert u meer conversie

E-mail: 7 x zo realiseert u meer conversie

Hoe creëert u nu de hoogst haalbare conversieratio met uw e-mailmarketing? Al ruim twintig jaar is e-mailmarketing één van de populairste marketingtools. En terecht, want deze vorm van online marketing biedt veel voordelen. Toch is er een aantal tips en tricks te...
De bouwstenen van een cash refund die scoort

De bouwstenen van een cash refund die scoort

Wilt u uw marktpenetratie verhogen? Een nieuw of vernieuwd product introduceren? De omzet een boost geven? Of e-mailadressen verzamelen om de dialoog met de consument te starten? De cash refund is voor veel vraagstukken een krachtig marketinginstrument. Voor de...
Klantinteractie in de shopperjourney

Klantinteractie in de shopperjourney

De consument ziet zichzelf steeds meer als een individu en is daarom minder gevoelig voor massacommunicatie. De consument verlangt van u een persoonlijke benadering in de shopperjourney. Om de consument voor uw merk te laten kiezen, moet u de interactie opzoeken. Van...