Marketing automatiseren

 

Er zijn genoeg valkuilen om in te lopen tijdens de customer journey

door | 24 augustus 2018

‘De grootste valkuil is misschien wel dat je denkt dat als de klant een bestelling heeft gedaan dat je daarmee klaar bent.’ Dennis Steiginga, consultant bij Impress- 4DMS, een specialist in (een deel van) de customer journey en klantcontacten. ‘Ook als de klant al bij je heeft gekocht, en misschien wel juist als dat het geval is, is het belangrijk het contact met die klant goed te onderhouden om te weten wat hij wil, wat zijn ervaringen zijn (geweest) en hoe je hem verder kunt helpen te vinden wat hij zoekt. Het ‘natraject’ hoort wel degelijk bij de customer journey.’

Lees verder

De Voordelen van een online handtekening bij Energiecontracten

door | 29 augustus 2017

Met een online handtekening onder Energiecontracten is het mogelijk om uw klanten te voorzien van extra service. Daarnaast is het efficiënt én snel!

Lees verder

Einde aan papierwinkel door digitaal ondertekenen praktijk- en onderwijsovereenkomsten

door | 21 augustus 2017

Digitaal ondertekenen van onderwijscontracten: efficiënt én snel. Voorkom administratieve rompslomp!

Lees verder

Digitale ondertekening bij Telecomcontracten: Bespaar Kosten én Tijd!

door | 15 augustus 2017

Het afbreukrisico van abonnementen zo klein mogelijk houden als telecomaanbieder? Het antwoord is simpel: digitale ondertekening.

Lees verder

Digitale handtekening onder uw huurcontract: rechtsgeldig én snel

door | 11 augustus 2017

Laat uw huurcontracten voorzien van een digitale handtekening, dit scheelt zeeën aan tijd.

Lees verder

Online ondertekenen levert snel en eenvoudig een ondertekend leasecontract op

door | 7 augustus 2017

Laat uw leasecontracten voorzien van een digitale handtekening en verkort onder andere de doorlooptijd hier aanzienlijk mee!

Lees verder

Digitaal ondertekenen in de uitzendbranche: Een fluitje van een cent

door | 2 augustus 2017

De digitalisering heeft ook de uitzendbranche bereikt. Laat uw flexcontracten digitaal ondertekenen, zonder te veel tijd kwijt te zijn aan administratieve rompslomp!

Lees verder

Digitaal ondertekenen

door | 12 juni 2017

Het (laten) ondertekenen van een contract is slechts één schakel in het hele verkoopproces en van contractmanagement. Contractmanagement vereist dat de juiste informatie op het juiste moment op de juiste plaats beschikbaar is. Het gaat echter ook om het beheren en bewaken van de volledige werkstroom (workflow) van het ondertekenen én de ondertekende contracten. Het digitaal inrichten daarvan betekent kortere doorlooptijden en een hogere efficiëntie.

Lees verder

4DMS Marketing Cloud

door | 27 mei 2017

Het klinkt bijna te mooi om waar te zijn en het is ook best lastig: volledige controle op alle marketing- en communicatieprocessen in één geïntegreerd platform. Maar lastig is zeker niet onmogelijk. 4DMS heeft specialisten in huis die je helpen om dat ultieme doel te realiseren. Dwars door alle datasilo’s en afdelingen heen en in een op rollen gebaseerde samenwerking tussen medewerkers, bureaus en leveranciers zijn we in staat om volledige marketing automation toe te passen op alle stappen in de klantreis (customer journey). Centraal daarin is de 4DMS Marketing Cloud.

Lees verder

Emailmarketing

door | 27 mei 2017

Met de 4DMS e-mailmarketingaanpak ben je in staat om met elke klant persoonlijk en effectief te communiceren met voor die klant relevante informatie.

Wij koppelen bestaande data aan inzichten die leiden tot nieuwe kansen. We werken daarin nauw samen met onze opdrachtgevers (én hun bureaus) om tot de perfecte emailmarketingstrategie te komen.

Lees verder

Omnichannel marketing-communicatie

door | 24 mei 2017

Iedere klant wil het idee hebben dat hij bijzonder is. Dat lukt alleen als je je klantdata op orde hebt. Dan kun je klanten persoonlijk en langs elk denkbaar communicatiekanaal bereiken met een voor hem relevante boodschap. 4DMS kan je helpen grip op klantdata en al je communicatiestromen te houden, ongeacht het communicatiekanaal.

Lees verder

Omnichannel klantenservice

door | 25 januari 2017

Vanuit het omnichannel denken zijn klanten gewend om de telefoon te pakken en vragen te stellen over bijvoorbeeld de campagne die wordt uitgevoerd. Met een omnichannel klantcontact oplossing zorg je voor een efficiënte afhandeling van het contact én een tevreden klant.

Lees verder

E-mail: 7 x zo realiseert u meer conversie

door | 26 oktober 2016

Hoe creëert u nu de hoogst haalbare conversieratio met uw e-mailmarketing? Al ruim twintig jaar is e-mailmarketing één van de populairste marketingtools. En terecht, want deze vorm van online marketing biedt veel voordelen. Toch is er een aantal tips en tricks te noemen die ervoor zorgen dat uw e-mail voor nog meer conversie zorgt. We […]

Lees verder

U wilt overstappen naar digitaal ondertekenen. En nu?

door | 13 juli 2016

De mate van succes en de voordelen van digitaal ondertekenen worden bepaald door de keuze voor het product. En dus voor de leverancier. Producten voor digitaal ondertekenen kunnen uiteenlopen van handmatig een contract uploaden en versturen tot het volledig integreren en automatiseren van de workflow met uw bestaande systemen. Maar ook in de toegang tot […]

Lees verder

De bouwstenen van een cash refund die scoort

door | 27 januari 2016

Wilt u uw marktpenetratie verhogen? Een nieuw of vernieuwd product introduceren? De omzet een boost geven? Of e-mailadressen verzamelen om de dialoog met de consument te starten? De cash refund is voor veel vraagstukken een krachtig marketinginstrument. Voor de consument betekent een cash refund een laagdrempelige kennismaking met uw product. Zodra u over data van […]

Lees verder

Klantinteractie in de shopperjourney

door | 26 maart 2015

De consument ziet zichzelf steeds meer als een individu en is daarom minder gevoelig voor massacommunicatie. De consument verlangt van u een persoonlijke benadering in de shopperjourney. Om de consument voor uw merk te laten kiezen, moet u de interactie opzoeken. Van begin tot eind! In dit whitepaper kijken we naar de veranderde manier waarop […]

Lees verder