Wil jij één-op-één communiceren met jouw klanten? Efficiënt, effectief en langs elk gewenst communicatiekanaal?

Grip op élke klantreis

Klantdata bevindt zich bij veel organisaties op verschillende plaatsen. Dat maakt het lastig om overzicht te houden en een volledig klantprofiel op te stellen. Wij brengen alle databronnen bij elkaar en maken de klantreis inzichtelijk. Dat geeft jou de mogelijkheid om die ene specifieke doelgroep te benaderen met een persoonlijke boodschap.

Wij helpen je de klantreis van (potentiële) klanten (de customer journey) in beeld te brengen, aan de hand van verrijkte data en met overall inzichten in de klantreis. Hierdoor creëer je grote toegevoegde waarde voor jouw organisatie.

Wij koppelen alle beschikbare relevante klantdata aan elkaar, zoals:

  • CRM data
  • On- en offline transactiedata
  • Online gedrag over alle devices
  • Formulier/nieuwsbrief acties

Lees het whitepaper:
“Integraal klantbeeld aan de basis van integere, succesvolle bedrijfsvoering.”

Door strengere wet- en regelgeving op het gebied van privacy en allerlei bijkomende eisen als het gaat om de (controle van de) betrouwbaarheid van zowel klant (Customer Due diligence, oftewel ‘Ken je Klant’) als leverancier, wordt het steeds lastiger om je klant te leren kennen. We willen graag alles weten van onze klanten en proberen een zo compleet mogelijk klantbeeld te creëren, maar we mogen niet alles vragen of vastleggen. Kortom, efficiënt, integer en succesvol zakendoen kent de nodige uitdagingen.

Ken jouw klanten

Al die klantgegevens bij elkaar geven meer inzicht en leren je veel over je klanten en hun gedrag. Het geeft je op elk moment een volledig 360º klantbeeld. Wie zijn klanten kent, kan ze beter bedienen.

Grip op Customer Journeys

Met die brede inzichten in klantdata vanuit alle communicatiekanalen weet je op elk moment precies waar jouw klant zich bevindt in zijn klantreis (customer journey): zit hij nog in de kijk-fase of is hij al verder en bereid tot actie (see-do-think-act)? Daarmee kun je inspelen op het gedrag van je (aanstaande) klant en zijn klantreis sturen. Je weet wat de volgende stap zal zijn.

Omnichannel klantbenadering

Vanuit één omgeving ben je in staat langs alle communicatiekanalen je klanten te bedienen en met ze te communiceren. Het maakt geen verschil meer of die klantcommunicatie via email, direct mail, social media of online communicatie verloopt. Je hebt altijd een eenduidige en relevante boodschap. Daarmee beschik je over een ijzersterke klantcommunicatie.

Benieuwd hoe wij jou kunnen helpen?

Neem contact op met onze marketingspecialisten en we gaan een kop koffie drinken!

Wij leren je hoe jij je klanten beter begrijpt en met ze kan communiceren via elk gewenst kanaal

Maak de klantbeleving eenduidig, relevant en aangenaam. Val je klanten niet (langer) lastig met dubbele of irrelevante boodschappen.

Toepassingen

  • Doorbreek data silo’s en koppel alle beschikbare kanalen
  • Creëer een volledig (360º) klantbeeld (single customer view)
  • Benader je klanten langs alle denkbare kanalen (omnichannel)

Volledige ontzorging

4DMS koppelt alle databronnen en bouwt zo aan een volledig klantbeeld (single customer view). Vervolgens helpen wij een omnichannel marketingbeleid op te stellen. Dan ontvangen jouw klanten via elk kanaal dezelfde boodschap en benut je je marketingbudget efficiënt. Wij bieden volledige ontzorging als het gaat om inzichten in je belangrijkste klantdata.

Meer informatie?

Benieuwd hoe de single customer view van jouw klanten eruit ziet en hoe jij je marketingbudget efficiënter besteedt? Wij gaan graag met je in gesprek!

Jouw extra marketingteam.

Het multidisciplinaire marketingteam van 4DMS werkt samen met opdrachtgevers, hun bureaus en leveranciers aan de optimalisatie van marketingprocessen en de uitvoering van marketingcampagnes. Wij begeleiden de digitale transformatie, van implementatie tot executie. Snel, wendbaar en resultaatgericht. Creatie en strategie zijn belangrijk, maar een perfecte uitvoering is cruciaal. Veilig, meetbaar en geoptimaliseerd.

Onze missie.

Campagnes met échte impact vragen om de perfect op maat gemaakte én gepersonaliseerde klantreis. Datadriven, omnichannel en geautomatiseerd. Samen streven we naar de ultieme klantbeleving, zodat ieder contactmoment telt. Een geïntegreerd klantbeeld, vertaald naar relevante een-op-een communicatie op alle contactmomenten met een uitmuntende conversie. Wij hebben er de beste tools én beste mensen voor.

Jouw uitdagingen?

Benieuwd hoe wij jou kunnen helpen?