In- en outbound klantcontact verhoogt conversie én klanttevredenheid

Klantenservice over alle kanalen

Vanuit het omnichannel denken zijn klanten gewend om de telefoon te pakken en vragen te stellen over bijvoorbeeld de campagne die wordt uitgevoerd. Met een omnichannel klantcontact oplossing zorg je voor een efficiënte afhandeling van het contact én een tevreden klant.

Hoge conversie

Er is geen directer contact met (potentiële) klanten dan via de telefoon. Mede hierdoor is de conversie van call erg hoog. Om het maximale resultaat uit telemarketing te halen, is een gestructureerde, professionele en persoonlijke aanpak essentieel.

Jouw eigen callcenter

4DMS heeft een eigen callcenter. Onze ervaren telemarketeers zijn inzetbaar voor zowel klantenservice als in- of outbound acties. We fungeren als een verlengstuk van jouw eigen organisatie. Door heldere en uitgebreide rapportages ben je altijd op de hoogte van de voortgang en stuur je gemakkelijk bij.

w

Omnichannel

De klantcontact-tooling van 4DMS ondersteunt gelijktijdig email, call en diverse social media vanuit één platform.

Benieuwd hoe wij jou kunnen helpen?

Neem contact op met onze marketingspecialisten en we gaan een kop koffie drinken!

Full-service klantcontactcenter.

Het is het belangrijk om systemen met elkaar te verbinden, zoals CRM-, website en andere marketing tools. Zo ontstaat er waardevolle data die zorgt voor een beter inzicht in de ROI en de effectiviteit van klantcontact. Onze tooling maken het aanzienlijk makkelijker om zinvolle statistieken en gegevens bij te houden. Bovendien, door tools te integreren met elkaar, kun je intensieve processen zoals handmatig invoerwerk wegnemen en zorgen dat de meest waardevolle informatie beschikbaar is op het moment dat je het nodig hebt.

Onze inbound-diensten

  • Bestellijnen
  • Klachtenlijn
  • Telefonische service na verkoop
  • Informatie- en consumentendienst
  • Beheer van 0800-, 0900-, 085- en 088-nummers

Onze outbound-diensten

  • Lead generation
  • Uitnodigen van klanten en/of prospects op evenementen
  • Het maken van kwalitatieve afspraken
  • Heractiveren van slapende klanten
  • Opvolgen van debiteuren
  • Directe verkoop van producten of diensten
  • Opvolgen van mailings

Volledige ontzorging

Ons callcenter bestaat uit een professioneel team met de nodige senioriteit, waarbij we geïntegreerd met jouw systemen met ons callcenter platform werken. Onze medewerkers zijn flexibel en werken zich op korte termijn in jouw producten, diensten, taal en bedrijfscultuur in.

Meer informatie?

Benieuwd hoe wij jou kunnen helpen met de snelle inzet van een professioneel klantcontact centrum? We komen graag praten.

Jouw extra marketingteam.

Het multidisciplinaire marketingteam van 4DMS werkt samen met opdrachtgevers, hun bureaus en leveranciers aan de optimalisatie van marketingprocessen en de uitvoering van marketingcampagnes. Wij begeleiden de digitale transformatie, van implementatie tot executie. Snel, wendbaar en resultaatgericht. Creatie en strategie zijn belangrijk, maar een perfecte uitvoering is cruciaal. Veilig, meetbaar en geoptimaliseerd.

Onze missie.

Campagnes met échte impact vragen om de perfect op maat gemaakte én gepersonaliseerde klantreis. Datadriven, omnichannel en geautomatiseerd. Samen streven we naar de ultieme klantbeleving, zodat ieder contactmoment telt. Een geïntegreerd klantbeeld, vertaald naar relevante een-op-een communicatie op alle contactmomenten met een uitmuntende conversie. Wij hebben er de beste tools én beste mensen voor.

Jouw uitdagingen?

Benieuwd hoe wij jou kunnen helpen?