Transactionele documentstromen draaien om vertrouwen.

Bevatten jouw documenten privacygevoelige informatie?

Bij het verzenden van administratieve en financiële documenten (transactiemail) is het van groot belang dat je zeker weet dat het juiste document, in de juiste envelop, bij de juiste klant terecht komt. Dit hele database-gestuurde Closed Loop-proces garandeert een 99,999% accuraatheid in de documentstroom.

Via Automated Document Factory (ADF) en closed-loop verwerking hebben wij volledige controle op ieder document. Hierdoor kunnen we in iedere fase van de verwerking, van printen tot verzenden, de status van de documenten volgen en deze ook inzichtelijk maken voor onze opdrachtgevers. Eventuele uitval wordt door ons geregistreerd en aangevuld. Zo waarborgen wij dat alle documenten verwerkt worden volgens afspraak.

Het White Paper Factory concept

Binnen het fysieke papieren domein is sprake van een snelle opkomst van nieuwe technologieën. Denk bijvoorbeeld aan het volwassen worden van de inkjet printtechnologie, die toepassing van het White Paper Factory concept mogelijk maakt. Hierdoor is het niet langer nodig om tientallen verschillende soorten briefpapier met verschillende logo’s op voorraad te houden.

Eén productiegang is veiliger

Impress – 4DMS beschikt over één van de grootste full-color productiefaciliteiten van Nederland en is zij als geen ander in staat om invulling te geven aan de ful-color ambities van haar klanten. Dit maakt toepassing van het White Paper Factory concept mogelijk, waarbij voorheen gescheiden documentstromen in één productiegang worden geprint en waarbij bijsluiters en gepersonaliseerde bijlagen in dezelfde run worden meegeprint. Tevens komen hiermee kosten van voorraden, afval en veroudering te vervallen.

Enveloppen en inhoud in één drukgang vanaf een rol wit papier!

Impress – 4DMS is erin geslaagd om als eerste in Nederland een échte White Paper Factory in te richten waarin procesmatig databestanden omgezet worden in geprint papier met bijlagen en direct in individueel geprinte enveloppen komen.

Benieuwd hoe wij jou kunnen helpen?

Neem contact op met onze marketingspecialisten en we gaan een kop koffie drinken!

Betrouwbare verwerking van financiële communicatie

Impress – 4DMS heeft jarenlange ervaring in het verwerken van administratieve en financiële documenten. Hierbij maken we gebruik van geautomatiseerde processen voor transactiemail en onze grote print- en couverteercapaciteit. Een groot gedeelte hiervan wordt White Paper Factory (WPF) geproduceerd wat onze opdrachtgevers een aanzienlijke kostenbesparing en flexibiliteit oplevert. Veel opdrachtgevers uit verschillende branches hebben ervoor gekozen om de verwerking van hun transactiemail uit te besteden aan Impress. Hierbij geven wij hen op afstand de regie over hun data, content en communicatie en ontzorgen hen door een sublieme verwerking.

Toepassingen

  • Verzenden polissen
  • Verzenden van pensioenoverzichten
  • Genereren en verzenden van statusoverzichten en inloggegevens

Volledige ontzorging

Voor verschillende banken, verzekeraars en pensioenfondsen verzorgt Impress – 4DMS de volledige documentstromen op een procesmatige en veilige manier. Van data, content en templates, tot complete financiële overzichten in print, mail en portals.

Meer informatie?

Benieuwd hoe wij je kunnen helpen ook jouw financiële communicatie veilig en betrouwbaar te verwerken? Wij praten je graag bij!

Jouw extra marketingteam.

Het multidisciplinaire marketingteam van Impress - 4DMS werkt samen met opdrachtgevers, hun bureaus en leveranciers aan de optimalisatie van marketingprocessen en de uitvoering van marketingcampagnes. Wij begeleiden de digitale transformatie, van implementatie tot executie. Snel, wendbaar en resultaatgericht. Creatie en strategie zijn belangrijk, maar een perfecte uitvoering is cruciaal. Veilig, meetbaar en geoptimaliseerd.

Onze missie.

Campagnes met échte impact vragen om de perfect op maat gemaakte én gepersonaliseerde klantreis. Datadriven, omnichannel en geautomatiseerd. Samen streven we naar de ultieme klantbeleving, zodat ieder contactmoment telt. Een geïntegreerd klantbeeld, vertaald naar relevante een-op-een communicatie op alle contactmomenten met een uitmuntende conversie. Wij hebben er de beste tools én beste mensen voor.

Jouw uitdagingen?

Benieuwd hoe wij jou kunnen helpen?