Hoe kun je waardevolle informatie uit je data halen, als je data niet op orde is?

Data opschonen en compleet maken

4DMS heeft de juiste instrumenten (tools) om jouw databestanden te controleren op mutaties en zo nodig aan te passen aan de actualiteit. We zorgen dat je database compleet is, actueel (up-to-date) en van hoge kwaliteit. Alleen dan kun je – op basis van deze data – de juiste (management)beslissingen nemen. Hoe hoger de kwaliteit van de data, des te meer waarde die data voor jouw organisatie heeft.

Volledige en accurate data

Lege velden, dubbele of verouderde gegevens of verkeerde contactinformatie vervuilen de database heel snel. Daardoor ben je niet meer in staat op het juiste moment specifieke klanten te benaderen met de juiste aanbieding. Dat wekt meestal irritatie op en zorgt voor een minder positieve klantervaring (customer experience). Het opschonen en actualiseren van de klantgegevens (data cleaning) voorkomt dat juist.

Perfecte klantcommunicatie begint met het op orde hebben van de basis: je klantdata.

Waardevolle informatie

Door aandacht te besteden aan de kwaliteit van data, stijgt ook de kwaliteit van de (marketing)boodschap naar de klant; die is immers gebaseerd op die gegevens.

Neem de juiste beslissingen tegen lagere kosten

Incorrecte en onvolledige data leiden tot verkeerde conclusies en foutieve beslissingen en de daarbij behorende investeringen. Het leidt bovendien tot hogere marketingkosten (bijvoorbeeld bij dubbele data) en ergernis bij de ontvangers van jouw marketingboodschappen. De juiste data op het juiste moment scheelt veel tijd en geld en leidt bovendien tot een positieve(re) klantervaring (customer experience). Zo’n positieve klantervaring leidt in de regel weer vaker tot klanten die graag klant bij jou blijven (customer loyalty).

Benieuwd hoe wij jou kunnen helpen?

Neem contact op met onze marketingspecialisten en we gaan een kop koffie drinken!

4DMS maakt jouw klantendatabase bruikbaar voor toepassing in uiteenlopende campagnes

4DMS voert standaard een controle- en indien nodig een opschoningsslag uit op al jouw klantdata (data cleaning). Dat zorgt voor een vliegende start van je marketingcampagnes. Het toepassen van accurate en nauwkeurige data leidt altijd tot een hoger rendement op jouw marketingacties.

Toepassingen

  • Geen lege velden in je database
  • Ontdubbelde records
  • Correcties maken op of verwijderen van foutieve, onnauwkeurige of verouderde data

Volledige ontzorging

4DMS start altijd met het proces van opschonen en opwaarderen van de beschikbare data. Een goede basis is het halve werk, dat is bij ons de stellige overtuiging. Daarbij komt nog, dat bij klantinformatie vaak sprake is van persoonsgebonden en dus privacygevoelige gegevens. Daarvoor is strenge wetgeving van kracht. Verkeerde verwerking van die gevoelige gegevens kan leiden tot hoge boetes en grote imagoschade.

Meer informatie?

Benieuwd hoe wij je kunnen helpen ook jouw database op orde te krijgen? Wij leggen je graag uit wat we voor je kunnen betekenen. Dan kan ook jij de juiste beslissingen nemen op basis van volledige, correcte en actuele data.

Jouw extra marketingteam.

Het multidisciplinaire marketingteam van 4DMS werkt samen met opdrachtgevers, hun bureaus en leveranciers aan de optimalisatie van marketingprocessen en de uitvoering van marketingcampagnes. Wij begeleiden de digitale transformatie, van implementatie tot executie. Snel, wendbaar en resultaatgericht. Creatie en strategie zijn belangrijk, maar een perfecte uitvoering is cruciaal. Veilig, meetbaar en geoptimaliseerd.

Onze missie.

Campagnes met échte impact vragen om de perfect op maat gemaakte én gepersonaliseerde klantreis. Datadriven, omnichannel en geautomatiseerd. Samen streven we naar de ultieme klantbeleving, zodat ieder contactmoment telt. Een geïntegreerd klantbeeld, vertaald naar relevante een-op-een communicatie op alle contactmomenten met een uitmuntende conversie. Wij hebben er de beste tools én beste mensen voor.

Jouw uitdagingen?

Benieuwd hoe wij jou kunnen helpen?