CashRefunds

CashRefunds

CashRefunds De perfecte verkoopimpuls én interactie met de consument  Het genereren van een verkoopimpuls is één. Maar hoe zorg je er voor dat deze groep consumenten jouw product herhaaldelijk blijft kopen? Één tool voor geld-terug-acties Voor zogenaamde...
Customer loyalty

Customer loyalty

Customer Loyalty Vergoot klantloyaliteit met persoonlijke en relevante loyaltyprogramma's  Jij wilt toch ook meer offline en online bezoek en aankoopbeslissingen (conversie) realiseren? Crossmediale loyaliteitsprogramma’s De keuzes die je het komende...
Marketing Cloud

Marketing Cloud

Het klinkt bijna te mooi om waar te zijn en het is ook best lastig: volledige controle op alle marketing- en communicatieprocessen in één geïntegreerd platform. Maar lastig is zeker niet onmogelijk. Impress – 4DMS heeft specialisten in huis die je helpen om dat ultieme doel te realiseren. Dwars door alle datasilo’s en afdelingen heen en in een op rollen gebaseerde samenwerking tussen medewerkers, bureaus en leveranciers zijn we in staat om volledige marketing automation toe te passen op alle stappen in de klantreis (customer journey). Centraal daarin is de Impress – 4DMS Marketing Cloud.

Emailmarketing

Emailmarketing

Met de 4DMS e-mailmarketingaanpak ben je in staat om met elke klant persoonlijk en effectief te communiceren met voor die klant relevante informatie.

Wij koppelen bestaande data aan inzichten die leiden tot nieuwe kansen. We werken daarin nauw samen met onze opdrachtgevers (én hun bureaus) om tot de perfecte emailmarketingstrategie te komen.

Omnichannel marketing-communicatie

Omnichannel marketing-communicatie

Iedere klant wil het idee hebben dat hij bijzonder is. Dat lukt alleen als je je klantdata op orde hebt. Dan kun je klanten persoonlijk en langs elk denkbaar communicatiekanaal bereiken met een voor hem relevante boodschap. 4DMS kan je helpen grip op klantdata en al je communicatiestromen te houden, ongeacht het communicatiekanaal.

Omnichannel klantenservice

Omnichannel klantenservice

Vanuit het omnichannel denken zijn klanten gewend om de telefoon te pakken en vragen te stellen over bijvoorbeeld de campagne die wordt uitgevoerd. Met een omnichannel klantcontact oplossing zorg je voor een efficiënte afhandeling van het contact én een tevreden klant.