Omdat ieder contactmoment telt!

Impress – 4DMS levert sinds 1992 diensten en oplossingen voor de uitwisseling van digitale en fysieke informatiestromen. Opdrachtgevers zijn banken, verzekeringsmaatschappijen, fondsenwervers, uitgeverijen, opleidingsinstituten en overheden. De directie bestaat uit Joop Agterberg (Algemeen directeur) en Marcel Kranenburg (Directeur Business Development en Marketing & Sales). Beide directieleden zijn ook (mede)aandeelhouder.

Impress – 4DMS heeft zich de laatste jaren ontwikkeld van ‘print service provider’ tot ‘marketing service provider’ op het gebied van 1-op-1 klantinteractie. We beseffen ons als geen ander dat ieder contact moment telt. Of dit nu gaat via e-mail, web, mobile, social media, call of direct mail. Impress – 4DMS zet voor u de unieke kracht van de verschillende kanalen in. Individueel of gecombineerd en waar mogelijk. De overname van 4DMS en DM Interface (DMI – Impress) zijn een mooi voorbeeld hoe Impress – 4DMS zich verder aan het ontwikkelen is op dit gebied.

Het Competence Center van Impress – 4DMS met in totaal ca. 35 medewerkers maakt onze organisatie uniek. Het is de plek binnen de Impress organisatie waar gericht gewerkt wordt binnen het domein ‘klantcommunicatie’. In het Competence Center zijn expertises bijeengebracht die nodig zijn om complexe klant vraagstukken op te lossen in eigentijdse oplossingen. Vanuit het samenspel van expertise en verantwoordelijkheden is deze groep mensen samen in staat om op een integrale manier te werken aan klantvraagstukken op het gebied van klantcommunicatie.

Voor onze grote accounts werken we met dedicated accountteams bestaande uit een ‘Service Delivery Manager’ (operationeel), Account Manager (tactisch) en een directielid (strategisch).

DMI – Impress: Touching People Through Technology

Waar het in marketing altijd om blijft draaien

Marketing blijft mensenwerk, ook al word je als marketeer overspoeld met nieuwe technische mogelijkheden. DMI – Impress helpt je om de nieuwste marketingautomatisering optimaal te benutten voor het doel waar het in marketing altijd om zal blijven draaien: mensen raken in het hart.

DMI – Impress is onderdeel van Impress – 4DMS

Sinds oktober 2018 maakt DMI (DM Imterface) onderdeel uit van Impress – 4DMS. Meer informatie over onze gezamenlijke dienstverlening en onze organisatie vind je op deze website.

Onze kernwaarden.

Onze beloften. Onze cultuur.

Flexibel

We zijn er op ingericht om u zo flexibel mogelijk van dienst te zijn. We ontwikkelen communicatie- en productieprocessen op maat,volgens uw eisen en wensen. Dankzij onze ‘can do’ mentaliteit en de korte lijnen met onze partners zijn we als geen ander in staat om ad hoc projecten conform de door u gevraagde kwaliteit en deadlines op te leveren.

Integer

Wij geloven dat vertrouwen een fundamentele voorwaarde is voor goed zakendoen. Daarom beschouwen we integriteit als een essentiële kernwaarde. Het gaat erom te allen tijde open, eerlijk en respectvol te zijn naar collega’s, klanten en alle belanghebbenden. Verder hanteren wij het adagium van ‘afspraak is afspraak’, oftewel ‘doen wat we beloven’.

w

Customer Intimacy

Uw belangen staan centraal in onze bedrijfsvoering. Als dienstverlener willen wij van meerwaarde zijn door u vooruit te helpen en te ontzorgen. We streven dan ook naar duurzame relaties en dit wordt ondersteund door de vele klanten die al jarenlang zaken doen met Impress.

Innovatief

Om u ook in de toekomst te voorzien van meerwaarde denken en handelen we vernieuwend. Als vanzelfsprekend optimaliseren we onze processen en die van onze klanten continu. Dit doen we door een hoge mate van eigen verantwoordelijkheid te geven aan alle team en medewerkers binnen onze organisatie. Hierdoor creëren we een positieve dynamiek die innovatie, initiatiefkracht en verantwoordelijkheid voor de klant aanjaagt.

Jouw extra marketingteam.

Het multidisciplinaire marketingteam van Impress - 4DMS werkt samen met opdrachtgevers, hun bureaus en leveranciers aan de optimalisatie van marketingprocessen en de uitvoering van marketingcampagnes. Wij begeleiden de digitale transformatie, van implementatie tot executie. Snel, wendbaar en resultaatgericht. Creatie en strategie zijn belangrijk, maar een perfecte uitvoering is cruciaal. Veilig, meetbaar en geoptimaliseerd.

Onze missie.

Campagnes met échte impact vragen om de perfect op maat gemaakte én gepersonaliseerde klantreis. Datadriven, omnichannel en geautomatiseerd. Samen streven we naar de ultieme klantbeleving, zodat ieder contactmoment telt. Een geïntegreerd klantbeeld, vertaald naar relevante een-op-een communicatie op alle contactmomenten met een uitmuntende conversie. Wij hebben er de beste tools én beste mensen voor.

Jouw uitdagingen?

Benieuwd hoe wij jou kunnen helpen?