Crédit Agricole Consumer Finance wilde met het verzenden van de rekeningafschriften en –overzichten meer uit het contactmoment met de klant halen. Hiervoor zocht men naar een innovatieve partij die dit mogelijk kon maken en men kwam hierbij uit bij Impress.

De oplossing

Sinds de overgang naar Impress print Crédit Agricole Consumer Finance boodschappen voor de klant mee op de witte ruimtes op de afschriften en overzichten. Het implementatietraject verliep snel en vlekkeloos, waarbij de dienstverlening aan de klanten van Crédit Agricole Consumer Finance gewoon doorliep. Middels reversed engineering hebben de IT’ers van Impress de conversie gebouwd die van de digitale output (data) van Crédit Agricole Consumer Finance de uiteindelijke leesbare output (brieven) maakt.

Technieken

De data wordt via een beveiligde verbinding binnengehaald en verwerkt door onze IBM-Iseries middels een zelf ontwikkelde conversie. Hierbij worden afhankelijk van kenmerken in de data extra boodschappen toegevoegd aan de uiting, afhankelijk van de hoeveelheid beschikbare witruimte. In de productie vinden meerdere controles plaats om te kunnen garanderen dat de uitingen juist verwerkt worden.

Het resultaat

Impress heeft een stabiel en sluitend proces gerealiseerd voor het printen en verzenden van communicatie naar de klanten van Crédit Agricole Consumer Finance. Hierbij wordt optimaal gebruik gemaakt van het contactmoment, door de witte ruimtes op de uiting te vullen met relevante boodschappen.