Emailmarketing

Haal meer resultaat uit jouw emailmarketing.

Emailmarketing neemt een steeds belangrijker rol in binnen de marketingmix. De revalief lage kosten, gecombineerd met het persoonlijk en relevant brengen van communicatieboodschappen maakt het een graag gebruikt medium. Dit neemt niet weg dat emailmarketing steeds meer een vak op zich is geworden, waar veel draait om deliverability en conversieoptimalitatie.

 

Emailmarketing heeft stijgende belangstelling in klantcommunicatie

door | 5 januari 2018

Een uitgebreide benchmark over emailmarketing heeft aangegeven dat een stijgend aantal bedrijven steeds meer wil investeren in deze manier van klantcommunicatie. Simpelweg omdat het bevredigende resultaten geeft. E-mail stijgt in aandacht en prioriteit bij 73% van de ondervraagden. E-mail is dus een bijzonder sterke manier van (persoonlijke) klantcommunicatie die moeiteloos overeind blijft in het geweld […]

Lees verder

Grote investeringsbereidheid in emailmarketing

door | 15 december 2017

Emailmarketing blijkt steeds meer een geweldig middel om een adequate 1-op-1 communicatie met de klant op te zetten.

Lees verder

Emailmarketing

door | 27 mei 2017

Met de 4DMS e-mailmarketingaanpak ben je in staat om met elke klant persoonlijk en effectief te communiceren met voor die klant relevante informatie.

Wij koppelen bestaande data aan inzichten die leiden tot nieuwe kansen. We werken daarin nauw samen met onze opdrachtgevers (én hun bureaus) om tot de perfecte emailmarketingstrategie te komen.

Lees verder

Verhoog de inbox placement van uw e-mails

door | 30 januari 2017

E-mailproviders voeren een hevige strijd om spammers, scammers en verzenders van phishing-mails buiten de deur te houden. Iedereen kan het slachtoffer worden van dergelijke louche types. Door steeds strengere controles bereikt echter één op de vijf legitieme mails nooit de inbox van de ontvanger. Hoe staat het met uw inbox placement? De hoeveelheid e-mails die […]

Lees verder

E-mail: 7 x zo realiseert u meer conversie

door | 26 oktober 2016

Hoe creëert u nu de hoogst haalbare conversieratio met uw e-mailmarketing? Al ruim twintig jaar is e-mailmarketing één van de populairste marketingtools. En terecht, want deze vorm van online marketing biedt veel voordelen. Toch is er een aantal tips en tricks te noemen die ervoor zorgen dat uw e-mail voor nog meer conversie zorgt. We […]

Lees verder

E-mailmarketing: de 5 grootste don’ts

door | 25 oktober 2016

E-mailmarketing is nog altijd één van de populairste marketingtools. Toch worden er nog veel fouten gemaakt door marketeers bij de invulling ervan. En daardoor lopen zij – onnodig – veel conversie mis. Wat zijn de meest gemaakte missers? Amerikaans onderzoek toont aan dat maar liefst 91 procent van de gebruikers van de ruim vier miljard […]

Lees verder

Tien tips voor opmaak & design van uw e-mail template

door | 15 juni 2016

E-mailmarketing is al jaren een vast begrip in de marketingstrategie van veel bedrijven. Een groot deel van de mensen ontvangt dan ook meerdere e-mails. De grote vraag is: hoe valt u op tussen al dit geweld met een unieke e-mail template? Maar liefst 80 procent van de mensen verwijdert direct slecht ontworpen e-mails. In deze blog leest u […]

Lees verder

Maakt marketing automation campagnes minder persoonlijk?

door | 7 augustus 2015

Marketing automation is een groeiende markt, want marketing automation maakt het omzetten van leads naar klanten op een efficiënte – en in veel gevallen – snelle manier mogelijk. Door middel van event- en/of gedrag gedreven content worden de leads automatisch gevoed. Op dit moment wordt marketing automation met name binnen e-mailmarketing toegepast en bij andere enkelvoudige […]

Lees verder

E-mailcontent die scoort!

door | 11 maart 2015

Het succes van een e-mail wordt bepaald door diverse factoren, zoals de strategie, het design en niet te vergeten de content. Wij delen graag onze kennis met u hiervoor. In deze eerste blog bespreken wij vier tips voor de content in uw e-mail voor het verbeteren van uw e-mailresultaten. Waarover mag u met de ontvanger […]

Lees verder

Hoe start u met gesegmenteerd e-mailen?

door | 29 augustus 2014

Gesegmenteerd e-mails versturen. Iedereen roept het, we willen het allemaal, maar we hebben allemaal moeite ermee te beginnen. Zoals we in onze vorige blog hebben aangegeven vormen interne silo’s een groot probleem. Maar ook een goede samenwerking met de IT- afdeling is erg belangrijk. Voordat u kunt beginnen met bouwen moet u echter eerst goed nadenken […]

Lees verder