4DMS CCM

Efficiënter en foutloos uw klantcommunicatie genereren?

4DMS CCM garandeert dit

Uw bedrijf stuurt klanten regelmatig brieven en e-mails. Of zet berichten in de ‘mijn-omgeving’. Door de hoeveelheid contactmomenten en een wirwar aan systemen gaat er in uw organisatie vaak meer tijd naar het coördineren dan naar de inhoud van de klantcommunicatie. Zeker wanneer er meerdere afdelingen, medewerkers of leveranciers bij betrokken zijn.

Een oplossing voor customer communications management

4DMS biedt u een oplossing die u meer grip geeft op dit communicatieproces. Met CCM werken uw collega’s efficiënter en is er meer consistentie in de uitstraling van de content. Onze oplossing is bij uitstek geschikt voor grotere bedrijven met grote klantgroepen en frequente mailings.

  • Snel en efficiënt
  • Klantgerichte en uniforme communicatie
  • Controle over de workflow

Een cloud-oplossing voor het genereren van on- en offline klantcommunicatie. Volledig geautomatiseerd.

Omvat het complete customer communications management: van creatie, fiattering,
versiebeheer, archivering tot en met aansturing productie en distributie.

In control

De content volgt een vastgelegde route binnen uw bedrijf. Zo weet u zeker dat de juiste mensen een bijdrage leveren en hun fiat geven. En blijft u compliant.

Uniform

Met 4DMS CCM wordt uw content in precies de juiste template geplaatst. Voor het kanaal dat op de individuele klant is afgestemd: brief, e-mail of ‘mijn omgeving’.

Efficiënt

Uw collega’s focussen 100% op de content. De fiattering verloopt via een geautomatiseerd proces. U verkort daarmee doorlooptijden en bespaart capaciteit en geld.

Wij geven u graag meer informatie en
een demonstratie van de mogelijkheden. 030 850 18 00