Crossmedia

Integratie van e-mail, web, mobile, social media, call en direct mail

Elk kanaal heeft zijn eigen kracht als het gaat om klantinteractie. 4DMS weet het voordeel van elk kanaal optimaal te benutten. In de huidige wereld staan kanalen echter niet op zichzelf. Ze vullen elkaar aan. Om die reden combineren en integreren we kanalen en vergroten wij het succes van uw campagne.

 

Voorbeelden van onze crossmediale oplossingen

Crossmediale campagnes

Met onze crossmediale aanpak communiceren we voor u over nieuwe producten, vroegboekkortingen of aanbiedingen op maat.
Kanalen: web, DM, e-mail, call en social media.

Eventcommunicatie

Voor consumenten, donateurs en studenten organiseert u geregeld diverse events, zoals info-, klant- of open dagen. 4DMS ondersteunt u graag bij het uitnodigen, registreren en informeren.
Kanalen: web, e-mail, DM, social media, mobile en call.

Profielen opbouwen

De consument of donateur leren kennen, staat of valt met de beschikbaarheid van de juiste gegevens. 4DMS ondersteunt u in het verzamelen en verrijken van data voor profielen.
Kanalen: web, e-mail, DM en call.

Marketing- en communicatieplatform

Het verkrijgen van centraal inzicht in alle klantinteractie, zoals aanmeldingen via de website, verkoop aan de deur en een uitnodiging via direct mail. Het kan met het marketingplatform van 4DMS. Alle informatie wordt geregistreerd in één centrale portal.
Kanalen: web, e-mail, call, mobile en DM.

 

Informeer naar de mogelijkheden voor uw organisatie.

 

Neem contact op

Hivos over 4DMS

“De toolkit die 4DMS heeft ontwikkeld en verzonden is positief ontvangen in de bloemensector. En ook de belcampagne verliep succesvol. Al met al een zeer prettige samenwerking. ” - Jorrit Visser, Corporate Communications Officer


Bekijk klantcase