4DMS in de FMCG-branche

U wilt toch ook dat de consument voor uw merk kiest?

Veel fabrikanten zien de strijd om de consument als een haast onneembare uitdaging. Consumenten kiezen meer en meer voor huismerken, discounters en lokale producten. Tegelijkertijd werken de afhankelijkheid van de retailer en de enorme promotiedruk ook niet mee. Wilt u dat de consument voor uw merk kiest? Dan zult u de interactie op moeten zoeken, van begin tot eind!

 

4DMS ziet in de huidige tijd mogelijkheden om een band op te bouwen met de consument. Met als doel om de aankoopintentie te vergroten en de loyaliteit te bevorderen. Premiumacties, refundacties en spaarprogramma’s zijn hiervoor bij uitstek geschikt. Gecommuniceerd en verspreid via kanalen zoals web, e-mail en social media. Zo weet u wie uw consument is en kunt u blijvend de interactie aangaan.

Bekijk klantcases

Gabrielle Boer

Meer weten over onze diensten?

Neem contact op met Gabriëlle Boer:
+31652066601

Of vul het contactformulier in: