Whitepapers 4DMS

4DMS zal de komende vier jaar als partner op het gebied van e-mailmarketing gaan optreden voor de Kamer van Koophandel.

E-mail: 7 x zo realiseert u meer conversie

Al ruim twintig jaar is e-mailmarketing één van de populairste marketingtools. En terecht, want deze vorm van online marketing biedt veel voordelen. Toch is er een aantal tips en tricks te noemen die ervoor zorgen dat uw e-mail voor nog meer conversie zorgt. We hebben er zeven op een rij gezet. In dit whitepaper: hoe […]

Lees meer
Onderwijs

Leerlingenwerving, data gedreven communiceren helpt

De strijd om de roc-student is heviger dan ooit. Het begeleiden van de potentiële student naar de juiste studiekeuze en dus naar studiesucces speelt een belangrijke rol. Het gebruik van beschikbare data is een belangrijk hulpmiddel in de communicatie. In dit artikel: tips voor het verzamelen en slim inzetten van data van potentiële studenten. Verschenen […]

Lees meer
De bouwstenen voor een cash refund

De bouwstenen van een cash refund die scoort

Wilt u uw marktpenetratie verhogen? Een nieuw of vernieuwd product introduceren? De omzet een boost geven? Of e-mailadressen verzamelen om de dialoog met de consument te starten? De cash refund is voor veel vraagstukken een krachtig marketinginstrument. Voor de consument betekent een cash refund een laagdrempelige kennismaking met uw product. Zodra u over data van […]

Lees meer
tien-tips-opmaak-design-email-template

10 Tips voor het verbeteren van uw e-mail content

E-mailmarketing is tegenwoordig niet meer weg te denken. Zeker omdat het is uitgegroeid tot één van de meest succesvolle manieren voor klantinteractie. Dit succes wordt uiteraard alleen behaald wanneer e-mails op de juiste wijze worden verstuurd. Met een reeks boekjes over e-mailmarketing willen wij u voorzien van handige tips om uw e-mail op te laten […]

Lees meer

Van massale marketing naar marketing op maat

Er is in de verzekeringsbranche een groeiende noodzaak ontstaan om te innoveren in marketing en het klantcontact. Consumenten stappen, sneller dan voorzien, over naar het internet bij hun zoektocht naar verzekeringsproducten. Digitalisering wordt door de verzekerden vereist. En de massale en onpersoonlijke marketingcampagnes worden geacht ruimte te maken voor een persoonlijke benadering, oftewel marketing op […]

Lees meer
Shopperjourney FMCG-branche

Klantinteractie in de shopperjourney

De consument ziet zichzelf steeds meer als een individu en is daarom minder gevoelig voor massacommunicatie. De consument verlangt van u een persoonlijke benadering in de shopperjourney. Om de consument voor uw merk te laten kiezen, moet u de interactie opzoeken. Van begin tot eind! In dit whitepaper kijken we naar de veranderde manier waarop […]

Lees meer