Klantcases van 4DMS

Edukans

Edukans

E-mailmarketing activiteiten om de doelgroep van Edukans op de hoogte te houden van ontwikkelingen en behaalde successen. Een snelle en efficiënte samenwerking!

Lees meer

GSMWEB.NL

Met YourContract kunnen consumenten nu overeenkomsten veilig digitaal ondertekenen met minder gedoe. Dit merkt GSMWEB.NL ook aan de toename van het aantal ondertekende contracten.

Lees meer
Bears in Mind

Bears in Mind

Direct mail waarbij 4DMS volledig ontzorgt op het gebied van print, fulfilment en verzending van de Berekrant met verschil in samenstelling per ontvanger.

Lees meer
Nabelcampagne ABN AMRO

ABN AMRO Lease

Direct mailing en belcampagne voor het peilen van de interesse naar meer informatie over leaseconstructies. 9,5% van de bereikte ondernemers is meteen geïnteresseerd.

Lees meer
Crossmediale campagne hivos

Hivos

Crossmediale campagne voor het vergroten van de bewustwording onder bloemisten en het in kaart brengen van het aantal verkooppunten van eerlijke bloemen.

Lees meer
Nabelcampagne ABN AMRO

ABN AMRO

Nabelcampagne waarbij er wordt gepeild of er, in één of andere vorm, interesse bestaat in de lease-oplossing voor de financiering van bedrijfsmiddelen. Na één maand is 12% geïnteresseerd.

Lees meer
Logo hilton amsterdam - aanmeldingstraject haringparty

Hilton Amsterdam

Een aanmeldingstraject voor dé traditionele Haringparty van Hilton Amsterdam. Het exclusieve event vereist een professioneel en gebruiksvriendelijk aanmeldingstraject.

Lees meer
Logo Feenstra

Feenstra

Nabelcampagne; klanten worden geïnformeerd over de mogelijkheden van een nieuwe cv-ketel. Na twee maanden is 23% van de bereikte klanten geïnteresseerd in een offerte.

Lees meer
Logo Lucardi Juwelier

Lucardi

Crossmediale campagne voor meer traffic naar de winkels. De resultaten na drie maanden zijn boven verwachting; ruim 20% van de aanvragen converteert naar een afspraak.

Lees meer
Logo Zadkine

Zadkine

E-mailcampagne voor het begeleiden van studenten in hun studiekeuze. In twee maanden tijd is er een zeer hoog aantal nieuwsbriefinschrijvingen via het on- en offline kanaal gerealiseerd.

Lees meer
Logo Essent

Essent

Geautomatiseerd aanmeldproces voor nieuwe klanten, inclusief het versturen van brieven en incentives. Door de geautomatiseerde oplossing kan Essent haar klanten veel sneller van dienst zijn.

Lees meer
Logo Eneco

Eneco

Multichannel benadering van klanten, inclusief realtime en online inzicht in campagnes. Eneco heeft volledig inzicht in het verkoopproces met direct toegang tot de per kanaal verkregen informatie.

Lees meer
Logo Becel pro.activ

Becel pro.activ

Activatie- en refundcampagne voor de Becel Cholesterol Informatie Box. Met de nieuw verkregen data kan Becel pro.activ opnieuw de interactie opzoeken met de consument.

Lees meer
Logo Blue Band

Blue Band

Merkactivatiecampagne door de inzet van premiums en cash refunds. Het proces voor de uitvoering van de campagne sluit naadloos aan op de wensen van Blue Band.

Lees meer